Untitled

Elemental – they know our nature ..

Bună din nou. Cum s-ar spune, long time no see :)). A venit momentul să scriu despre un obicei al meu, deprins de ceva vreme, mai exact de când a apărut problema mâinilor uscate. În anotimpurile reci când afară este frig, vânt, ploaie, zăpadă și așa mai departe, mâinile mele o iau razna. Pielea devine excesiv de uscată, crăpată sau chiar sângerează. E foarte neplăcut ca atunci când ai de luat sau de strâns ceva în mână să îți dea sângele; să nu mai zic că dacă mergi la bancă să plătești ceva sau la orice alt ghișeu de acest gen, se uită funcționarul cas :)) câș, nu cash. Cash doar primește, bineînțeles!

Când eram mai tinerică (acum, nu demult:D) mama mă îndopa cu vitamina A, ceva tablete cu ulei de pește, Omega 2,3,7..n, creme cu glicerină blablabla. Tata, om mai tradițional, mai de la țară – pe sistemul prea bun, prea ca la țară, dragul de el – m-a luat într-o zi  cu el la grădina unde aveam stupii cu albine  cu  scopul de a mă ”doftorii”. În timp ce îmi explica situația a rupt o chestie de pe o ramă cu albine, a spart chestia și mi-a dat o alfie albă, foarte puțină. Am intinso bine pe mâini și din acel moment până acum vreo 3,4 ani pielea mâinilor mele a fost perfect sănătoasă, fină, moale, hrănită, ca de bebeluș 😀 și nu exagerez deloc.

Acum ghici ghicitoarea mea, alifia ce era ?  Lăptișor de matcă! 

Lăptișor de matcă pur, luat chiar din ”botca” unde era crescută o matcă, șefa la stup, zic:)). Îmi explica tata că rolul mătcii în stup este să depună puiet. Atunci  când stupul devine neîncăpător pentru albine și e nevoie ca un roi să se desprindă de acea familie, albinele vor crește o altă matcă care va fi hrănită cu acest miraculos laptișor de matcă. Botca este o ”bulă”, să zic așa, de ceară în care este crescută matca. Stupul acela avea mai multe botci, așa că tata și-a permis să sacrifice una pentru mine. Îi mulțumesc!

Acum, problema este că procesul ăsta are loc doar primăvara sau vara cândva, nu-mi amintesc exact. Și pentru că nu-mi amintesc exact, v-ați prins că nici vara nu-mi amintesc că la toamnă-iarna iar o să îmi fie mâinile praf. Deci uit cu desăvârșire să trec pe la grădina lui tata cu stupi. Când vine toamna-iarnă am nevoie de ceva care chiar să funcționeze. Ei bine, aici intervine Elementel.

Elemental este un site pe care l-am descoperit căutând pe Google nişte ulei. Ulei.. şi atât. Nu ştiam ce şi cum, ştiam doar că am nevoie de unul. La Elemental găseşti de toate. Nu fac reclamă, blogul meu este prea micuţ ca să fie băgat în seamă în acest scop. Pur şi simplu vreau să împărtăşesc.

Eu mi-am comandat următoarele:

  • Castor Oil / Ulei de ricin – 100 ml = 14,50 ron
  • Macadamia Oil / Ulei din nuci de Macadamia – 100 ml = 17,50 ron
  • Neem Oil / Ulei de Neem – 50 ml = 12,90 ron

ulei-de-ricin-bio

Uleiul de ricin este renumit pentru proprietăţile de regenerare şi fortificare. Întradevăr, a părului, unghiilor, sprancelor şi genelor dar eu îl folosesc şi pe mâini. Chiar dă roade. Pielea mea nu mai e uscată pentru că uleiul de ricin are un efect emoliant şi uşor cicatrizant.

ulei-de-macadamia-bio

Uleiul de macadamia este plăcut de orice piele, are o textură uşoară, este nutritiv şi acţionează pentru refacerea integrităţii cutanate. Este recunoscut pentru regenerarea vergeturilor, cicatricilor şi restructurarea pielii degradate. Este exact ceea ce îmi trebuie mie. Pentru mine a fost făcut…

ulei-de-neem-bio

Uleiul de Neem. Mda, uleiul de neem. Miroase a ceapă putredă, a ceapă cu usturoi şi alte legume în stare de superputrefacţie. Respingător dar totuşi e bun şi el la ceva. E bun pentru acnee, răni, negi, herpes, eczeme, mătreaţă şi aşa muuuult mai departe. Mai pe scurt, are aplicaţii universale pe piele, ten, scalp şi mâini. Nu-mi pare rău că l-am cumparat. Chiar îl folosesc.

Vă recomand cu drag să folosiţi aceste 3 tipuri de ulei dacă aveţi aceeaşi problemă cu pielea mâinilor. Nu cred că sunt foarte scumpe şi oricum, îşi merită banii.

Pe curând!

