WP_20141108_4656 Bună bună! Azi vreau să vă scriu despre cărți. Știți că sunt o comoară, nu ? Printre alte activități zilnice, din când în când îmi fac timp și pentru citit. Simt că mă ajută, că îmi completează cumva eul. Când ajung la ultima pagină a unei cărți mă simt mai bogată, mai împlinită și fug repede să îmi aleg alta. Fiecare în parte mă pătrunde, mă umple de curiozitate și mă ține conectată cu personajele. Dar ce te faci când nu mai ai cărți ? Ați auzit de editura Litera ? E soluția perfectă.

Când mi-am epuizat “biblioteca” am decis să pun o comandă. Am găsit acest pachet, 30 de cărți la 99RON, și nu am stat pe gânduri. Colecția aceasta conține doar romane de dragoste scrise de autoare precum Danielle Steel sau Mary Jo Putney. Sunt niște povești frumoase care merită citite. Eu sunt deja la cea de a șaptea. Vă pup!WP_20141108_3069 WP_20141108_6999 WP_20141108_8131

