Editura: Societatea Biblica pentru raspandirea Bibliei in Anglia si Strainatate Bucuresti – 1867

145 de ani – E destul de batranica si a parcurs un drum intortocheat pana a ajuns in mainile mele. Din ce am reusit sa aflu, Biblia a ajuns in mainile bunicului meu, cand acesta avea vreo 10-11 ani, de la batranul pentru care muncea. Regimul comunist interzicea rugaciunea iar bunicul meu citea noaptea, la lumanare. A fost tinuta ascunsa de catre bunicul meu, dintr-un motiv sau altul. Imediat dupa anul 1989, bunicul meu a intrat si in posesia unei carti de rugaciuni publicata in urma revolutiei dar din pacate, anul acesta am gasit in casa bunicii mele doar prima pagina din aceasta si biblia, putin deteriorata si cu cateva pagini lipsa.

ImagineImagineImagine

E o mica comoara pentru mine din pricina faptului ca e ataaat de veche dar si pentru ca bunicul meu a invatat sa citeasca din ea, citind pana cand batranetea l-a ajuns si l-a rapus.

